1st Giveaway by Aimi & AKhairina


Assalamualaikum w.b.t ..

Eh, nama aku laa. Muahahaha.

Sebenarnya di sini aku nak join jugak! Kot-kot laa boleh menang topup dari sponsor yang lain. Thanks guys. Haaaa! Kalau lucky boleh menang kot ;)

Psssst. Aku sponsor jugakk + kakak Aimi wardina.
Hehehehe . Jangan marah sudaaaaa. Jom laa join sekali ;)
Aku sponsor top button untuk 2 pemenang. Muahahahaaa...
Adik aku sponsor header untuk 1 pemenang. Tengok header aku tu.
Dia laa yang tolong buatkan untuk aku. Haa, comelkan? Jom join!
Aku cuma tulis senarai sponsor & hadiah, then aku nak join :P

Ke sini if nak join ------------>>> http://aimi-wardina.blogspot.com/2012/12/1st-giveaway-by-aimi-akhairina.html

1. TaShyra Sha
-Sponsor Topup RM3 untuk 2 pemenang
-Dibloglist selama sebulan diblog
-Follow blog Tashyra.
-Like fanpage TaShyra*wajib kepada orang yang mempunyai facebook

2. CiK BuKu
-Sponsor Topup RM5 untuk 1 pemenang
-Follow blog CiK BuKu.

3. Cekodok Manis
-Sponsor Topup RM5 untuk 1 pemenang dan RM3 untuk 1 pemenang
-Follow blog Cekodok Manis.

4. Abby
-Sponsor Topup RM5 untuk 1 pemenang
-Follow blog Abby.
-Like fanpage Abby.*wajib kepada orang yang mempunyai facebook
-Follow twitter Abby.*wajib kepada orang yg mempunyai twitter

5. Aina
-Sponsor Topup RM5 untuk 1 pemenang
-Follow blog Aina.

6. Hajar aka Tiha
-Sponsor 2 doodles, 1 header, 1 cursor untuk 1 pemenang
-Follow blog Tiha. Sini.
-Like fanpage Tiha.*wajib kepada orang yang mempunyai facebook
-Follow twitter Tiha.*wajib kepada orang yg mempunyai twitter


Sponsor baru
Follow diaorang k? Jujur!

7. Qaseh Hafizah
-Sponsor blog review 2 pemenang
-Follow blog Hafizah.
-Like fanpage Hafizah.*wajib kepada orang yang mempunyai facebook
-Follow twitter Hafizah.*wajib kepada orang yg mempunyai twitter

8. Nabilla Adam
-Sponsor cursor 3 pemenang
-Follow blog Nabilla.
-Follow twitter Nabilla. 


9. Aqila -Sponsor baharu -
-Sponsor blog review 5 pemenang 
-Dibloglist selama sebulan 5 pemenang
-Follow Aqila.
-Facebook Aqila.
-Follow twitter Aqila.

10. Hanim -Sponsor baharu -
-Sponsor blog review 5 pemenang
-Follow blog Hanim.
-Follow twitter Hanim.


Tag semua orang yang tengah membaca ;)
Goodbye :p

No comments: