I'M HOME !!!!



Prinsip hidup aku " Hidup cuma sekali , so JOM kita ENJOY !!! ". Amboi , macam pernah dengar je kan ?? Haha . Whateverlah . Main point yang sebenar-benarnya aku nak tulis tuk entri kali ni is about my FREEDOM from FINAL EXAMINATION SEM 1 in my college . Cewahh , buat macam org len x free jugak kan ?? Tapi , ada aku kesah ke ?? So ... memandangkan dah habes dah exam terbesar yang telah aku put so much effort for it , jadi aku nak relaks sepuas-puasnya . Tapi.. macam mana ?? Humm.. Bila difikir-fikirkan balik , banyak pulak HOMEWORK yang aku bawak balik . Adooiiyy... Tak menjadi la pulak relaks aku tu... But , bak kata pepatah kat atas tu , " Life is too SHORT to be anything but HAPPY " . So , tak kesah la banyak ka , x tak banyak ka hw aku ni , yang penting aku dah start buat dah pun semalam , second day i'm home . Fuyoo... bukan main semangat aku ni ni... Biasa la tu .. semangat calon  9A+ la katakan.. Hehe .. Erm.. time aku dok tulis-2 ni , aku teregat la pulak kenangan manis pahit aku dalam nak prepare tu exam aku ni...


Ada beberapa benda yang aku lalui dan perasan :


1. Nescafe


  Wajiblah aku pi beli satu tin nescafe dekat koop RM1.70 . Moreover , tuk temani aku stay up sampai pukul beberapa pagi .


2. Nasi CAFE

Ni aku pi beli bila petang tu aku tak turun pi makan dekat DS . HA.. tu lah akibatnya kalau malas pi turun makan . Kan dah abes duet poket aku .. Sebabnya ... Tido dengan nyenyaknya petang tu dekat kiub.. Hehe..




3. Amboi , list kat atas tu semuanya last dengan "cafe" je kan ? This time plak , nope k . " KAWAN LAMA" datang ...


Yup , she came back to me and to my other friends . I'll never tired listening to all your stories . Ok babeh ?? Maybe , ada hikmahnya exam ni , coz dia mai cari aku balik . But , I hope not for this exam ja dia mai cari aku balik . :'(


4. 3 a.m and above of STAY UP !!

Teregat dkt geng-2 kiub KEN 307 . Miena , Athirah Razi and.. Syapekkk !!! Semua rajen stay up time exam ni . Best kot study dgn depa suma ni . Dah la pandai-2 and rajen stay up . Mmg menolong aku banyak lah .. Tapi , bila mai tang exam bio akaun . Cuma Syapek sorang ja akaun kt dalam kiub tu . So , sory bebanyak la Syapek errkk... :D


Tu je kot aku nak tulis tuk entri kali nih . Pening kepala otak aku nak pikir balik. Ok la.. Bubai and keep chillin all day long !! HAHA .

No comments: